Στα μεγάλα προνήπια μιλήσαμε για τα σχήματα.
Τα παιδιά εντόπισαν μέσα στην τάξη διαφορετικά σχήματα, τα ονομάτισαν και στην συνέχεια φτιάξαμε πίνακες καταγράφοντας όλα τα αντικείμενα που έχουν σχήμα αντίστοιχο με αυτά που μελετήσαμε.
Τα παιδιά γέμισαν με πληροφορίες για τα σχήματα την γωνιά της παρατήρησης. Μελέτησαν και παρατήρησαν την μορφή που έχει το καθένα, έφτιαξαν σχήματα με διάφορα μέλη του σώματός τους, χωρίστηκαν σε ομάδες και βρήκαν τρόπους να συνεργαστούν και να φτιάξουν σωματικά κάποιο.
Χρησιμοποίησαν πλαστελίνη και τυπώματα από διάφορα αντικείμενα για να τα αποτυπώσουν στο χαρτί, έμαθαν και εικονογράφησαν ένα ποίημα, διάβασαν σχηματοιστορίες, έφτιαξαν τρίγωνα ψαράκια και τελικά έφτιαξαν όλοι μαζί την δική τους σχηματούπολη, στολίζοντας με αυτή την σάλα των τάξεών τους.